Kirgizija dviračiu

Dėl pandemijos pusantrų metų su Toma niekur nekeliavome dviračiais. Atsiradus prieinamiems skiepams ir daliai pasaulio atsidarius sąlyginai paprastam keliavimui, pradėjo kirbėti mintis, kad laikas dviračiais pasivažinėti po kalnus. Turim sąrašą vietų, kur norime pakeliauti dviračiais per įprastas 2-3 savaičių atostogas ir šįkart pasirinkom Kirgiziją, į kurią skiepyti lietuviai įleidžiami be apribojimų. Žmonės, plačiai keliavę dviračiais,…

• Omano filmukas

Nepraėjo nei metai nuo mūsų kelionės po Omaną ir prisėdau sumontuoti filmuko iš turimų GoPro klipų. Kadangi filmavau viską be jokio plano ir daugiausiai važiuojant nuo šalmo, tai medžiaga buvo labai ribota… Kita vertus, nebuvo kada filmuoti, stengėmės kuo daugiau važiuoti 🙂 Bet kuriuo atveju, galite prisiminti Omaną ir pažiūrėti papildomų vaizdų.

Omanas dviračiu (pirma dalis)

Omanas nebuvo mūsų su Sirvydu sąraše šalių, kurias norime aplankyti dviračiais. Apie jį žinojom tik tiek, kad ten daug dykumų, kupranugarių ir kad kartą per metus vyksta vienas iš Bikingman varžybų etapų. Kai draugai pakvietė į vestuves Omane mes kaip tik svarstėme, kur galėtume išvažiuoti pavasarinių atostogų dviračiais. Omanas tikrai skamba daug labiau intriguojančiai nei…

Omanas dviračiu (Antra dalis)

Jei praleidote pirmąją pasakojimo apie Omaną dalį, galite rasti ją čia.   Ketvirta ir penkta dienos Dykumoje praleisti tokius reiškinius kaip sulėtekis būtų nusikaltimas, todėl keliamės prieš auštant ir einam grožėtis kylančios saulės spindulių nudažytomis kopomis. Deja, kažkaip debesuota, tai vaizdai ne baisiai įspūdingi. Bet milžiniškos kopos vis dar žavingos. Po pusryčių nusprendžiame praleisti siūlomas…

Andalūzijos kelionę apibendrinant

Šiek tiek statistikos ir bendrų pastebėjimų apie kelionę Andalūzijoje. Per 11 dienų važiavimo dviračiais numynėme (nustūmėme) 728 km ir sukilome 12500 metrų. Mūsų maršrutas susidėjo iš gero gabalo pėsčiųjų maršruto GR247, nedaug Altravesur, nemažai TransAndalus (kuris persidengia su daug kitų mažesnių maršrutų) ir šiek tiek improvizacijos. Užkabinome keturias Andalūzijos provincijas – Jaen, Almeria, Granada ir…

11 ir paskutinė diena

Šiandien paskutinė diena, kai važiuojam dviračiais. Poryt skrendam namo. Pusdienį buvom nusimatę dėžių dviračiams suradimui ir pakavimui, dar pusdienį išlošėm šiek tiek greičiau pravažiuodami maršrutą, tai turėsime visą dieną Malagoje. Ryte dar nusukame į žvyrkelį, kuris kabina gamtos parko kampelį, o vėliau iššokame į plentą, kuriuo leidžiamės iki jūros, o tada jau pajūriu keliasdešimt kilometrų…

10 diena

Šįryt atsibudę palapinėje dar kurį laiką nelindome lauk, nes buvo apsiniaukę, o miegmaišyje maloniai šilta. Tad kol atsikėlėme, pavalgėme ir viską susipakavome buvo jau po dešimtos. Turbūt mūsų vėliausias startas. Toliau kilome tarp kalnų, o pakilus į viršų važiavome vaizdingu miškeliu. Vėl stebėjausi, kaip greitai ir kontrastingai keičiasi kraštovaizdis. Vienoje vietoje sutikome vyrą, kuris saugojo…

9 diena

Ilga, gera diena. Viskas prasidėjo išsukimu iš asfalto ir jau eiliniu pakilimu nuo 950 metrų iki beveik 1800. Kilti buvo šilta, bet po to labai maloniai važiavome per miškelį gaiviam aukštyje. Visgi po pusdienio atėjo laikas atsisveikinti su Sierra Nevada kalnais. Nusileidimas buvo ilgas ir status, smagiu žvyrkeliu, daug kur išgraužtu vandens, tik spėk keisti…