Anapurna – 10 diena. Tadapani – Sinuwa.

Pabudau nuo dūmų, nes mūsų kambarys virš virtuvės ir visos sienos kiauros. Vis tiek iki žadintuvo buvo likę tik 10 minučių. Patogi vietinė sistema, kur iš vakaro pasakai, ką ir kada valgysi pusryčiams. Atsikeli ir pusryčiai jau paruošti.

Ryte nei vieno debėselio ir matosi Annapurna South (kairėje) ir Machhapuchhare (dešinėje)

Nors startavome tik 07:45, panašu, kad vis tiek buvom vieni pirmųjų nes pirmas porą valandų beveik nematėm žygeivių. Ėjom mišku, klausėmės paukščių čiulbėjimo ir viskas buvo labai skirtinga nuo įspūdžio vos prieš keletą dienų didesniame aukštyje. Šiandien nuo 2700 metrų kelis kartus nusileidom iki 2000 metrų, kirsdavom kalnų upes kabančiu tiltu ir pakildavom kelis šimtus metrų priešingame šlaite. Jau ryte po pirmos valandos persirengėm visus rūbus, supratę, kad esam sąlyginai žemai ir bus karšta. Ilgas kelnes keitė šortai, termo rūbą ilgomis rankovėmis – marškinėliai. Taip nebuvau apsirengęs jau 10 dienų.

Tropinis miškas

Jei pirma dienos dalis buvo miške ir pavėsyje, tai antroje dienos pusėje vis daugiau ėjome šlaite kaitiname saulės. Antroje dienos pusėje tęsėsi nesibaigiantys laiptai – aukštyn žemyn, aukštyn žemyn. Taip pat oras įšilo ir kylant stačiais laiptais reikėjo gerai paprakaituoti. Jautėmės kaip džiunglėse – karšta, garsiai čirškia svirpliai, tik kad drėgmės nėra. Popiet nusileidome į slėnį, kuriuo ir eisime iki Anapurnos bazinės stovyklos, o po kelių dienų tuo pačiu keliu grįšime. Keistas jausmas leistis stačiais laiptais ir žinoti, kad greit teks jais kilti atgal.

Leisimės į apačią, per kabantį tiltą, o tada per kalną lipsim į slėnį už jo
Šiandien praėjome net keletą išoriškai labai gražių svečių namų

Įsikūrus svečių namuose, pasinaudojome proga ir išsiplovėme galvas bei keletą suprakaituotų rūbų. Nakvojame tik 2300 metrų aukštyje, tai nėra šalta. Kita proga išsiplauti galvą gali ir nepasitaikyti iki žygio pabaigos. Nuo čia slėniu tik kilsime tarp kalnų iki bazinės stovyklos. Tik nusiprausus, prasidėjo lietus, atrodo, kad pačiu laiku baigėme dieną. Visgi nusileidus saulei prasigiedrijo ir dar spėjome pasidžiaugti kalnų vaizdais, kuriuos jau matome porą dienų, bet vis artėjame ir kalnai užpildo daugiau horizonto. Įspūdingiausi Hiunchuli ir Machapuchare, kurio dvi viršūnės atrodo kaip žuvies uodega. Panašu, kad artimiausias dienas popiet oras bus prastesnis, tai vėl stengsimės keltis anksčiau.

Vakarėjant. Viršutiniame dešiniame kampe matosi kaimas, kur šiandien pietavom.