Anapurna – 6 diena. Yak Kharka – Thorong Phedi.

Dar viena trumpa diena. Iš ryto išeiname saulei dar neišlindus iš už kalnų, tai gerą pusvalandį einame šaltai, greičiausiai minuse. Takelyje, kur vakar pasivaikščiojimo metu tekėjo vanduo, dabar yra ledas. Iš pradžių ėjosi gerai, bet pražiopsojome laiką užkąsti, tai vienu metu man visiškai baigėsi energija. Po dviejų valandų ėjimo sustojome arbatos namelyje, išgėrėm puodelį arbatos…

Anapurna – 5 diena. Manang – Yak Kharka.

Atsibudus pasitiko visiškai giedras dangus. Kol kas geriausias oras, kokį turėjom per visą laiką. Šiandien trumpa diena – išėję iš Manang 3500 metrų aukštyje dienos tikslą – Yak Kharka 4030 metrų aukštyje pasiekėme per mažiau nei keturias valandas. Lengviausia ir trumpiausia diena iki šiol, bet nenorime rizikuoti kalnų liga ir per greit padidinti nakvynės aukštį….

Anapurna – 4 diena. Aklimatizacijos žygis.

Praeitą naktį miegojome 3450m aukštyje, šiąnakt nakvosime 3540m aukštyje. Ir kad apsipratinimas būtų dar geresnis, pažygiuosime į didesnį aukštį ir grįšime nakvoti atgal žemiau. Anapurnos rato žygyje poilsio/aklimatizijos diena dažniausiai daroma Manang miestelyje (ar šalia esančiame Braga, kur mes nakvojome vakar). Iš šių miestelių yra keletas gražių ir patogių variantų aklimatizacijos žygiui. Mes pasirinkome žygį…

Anapurna – 3 diena. Dhikur Pokhari – Braga.

Naktį miegojau neblogai, bet labai dažnai pabusdavau. Galbūt aukštis darė savo. Prabudus šeštą ir pažiūrėjus pro langą buvom maloniai nustebinti Anapurnos masyvo viršukalnių, neužklotų debesų. Viršūnės aukštis beveik 8000 metrų, tad čia didžiausias kalnas, kokį esu matęs. Visgi kol pusryčiavome, debesys pradėjo telktis ir išeinant pro duris 7:15 pradėjo lynoti. Nekokia pradžia. Pažiūrėjom į debesis…

Anapurna – 2 diena. Danakyu – Dhikur Pokhari.

Naktis buvo žymiai šiltesnė nei tikėjomės ir nors prabudau daug kartų, išsimiegojau puikiai. Naktį smarkiai lijo, o rytas buvo debesuotas. Pro langą matėsi pernąkt apsnigti aukščiau esantys kalniukai. Kai vakar kartu buvę slovėnai klausė pro langą matomo kalno aukščio, šeimininkas numojo ranka, kad čia tik kažkokia kalva, suprask, neverta dėmesio. Spėju, kalvos aukštis apie 3500-4000…

Anapurna – 1 diena. Jagat – Danakyu.

Pirmąją žygio dieną suplanavom pradėti anksti, kad dar būtų geresnis oras ir mažiau debesų. Įtariu, kad taip teks daryti kasdien, nes bent kol kas oro prognozės visai lietingos. Gaidžio giesmių pažadinti dar gerokai prieš žadintuvą, pasivartėm ir kėlėmės ruoštis į kelią. Šiame žygyje visada nakvosime ‘tea house’ = svečių namuose, kuriuose dažniausiai yra tik patys…

Anapurna – pradžia. Kathmandu – Jagat.

Jau kuris laikas norėjom į Himalajus, konkrečiai į Nepalą. Pagaliau atėjo tam laikas. Šįkart nusprendėm palikti dviračius namie ir žygiuoti kalnuose pėsčiomis, kaip kad jau esame darę aplink Monblano masyvą. Mūsų planas – pasivaikščioti labai populiariu maršrutu aplink Anapurnos masyvą ir, jei spėsim, užsukti į vieną iš Anapurnos bazinių stovyklų, kur alpinistai pradeda kopimus į…

London Edinburgh London 2022

London Edinburgh London (LEL) is a 1540km (and 14000m+ of cumulative elevation) self-supported cycle ride across the United Kingdom, between the capital cities of England and Scotland. It’s a ranndoneuring event which means it’s not a race but has a strict time limit to finish the fixed route. This year it was 128 hours to…