Pirma diena. Edmonton

1 diena

Mes jau Kanadoje! Imigracijos pareigūnas buvo parengęs mums nemažai klausimų, bet mes buvome parengę atsakymus. Kadangi neturime tikro atgalinio bilieto, tai įsigijome laikiną – taip išėjo, kad pigiausias buvo iš Toronto. Dėl to pareigūnui pasakojome apie tai, kaip keliausime ten. Patikėjo. Meluoti nėra malonu, bet, deja, sistema tokia, kad taip visiems išeina paprasčiau.
Edmontonas pasitiko beveik be sniego, bet iš lėktuvo matėme, kad už miesto sniego yra daug. Iš pradžių planavome, kad išminsime tiesiai iš oro uosto, bet tada perplanavome ir per warmshowers (dviračių turistų bendruomenė, kuri priima bendraminčius pas save į namus nakvynei) susiradome pirmą nakvynę pas Edą ir Barbarą. Mus kaip ponus pasiėmė iš oro uosto, apgyvendino ir skaniai maitino. Labai džiaugėmės tuo, kad galėjome net neišpakuoti dviračių ir tiesiog dėžėse sutalpinti į autobusiuką. Mus priėmę šeimininkai užkietėję dviračių turizmo mėgėjai, o Edas dar ir dviračių mechanikas. Nuostabūs ir svetingi šeimininkai, užkėlė kartelę kitiems warmshowers nariams labai aukštai. Gavome daug vertingų patarimų apie kelius, nakvynės vietas, sniegą ir meškas. Dar labiau sunerimome dėl savo plano važiuoti į kalnus, kadangi šeimininkai patys be gegužės vidurio dviračiais į kalnus nevažiuoja. Bet mes mėginsim!

Su Edu ir jo pasiskolintu autobusiuku

Atsakymai į “Pirma diena. Edmonton”: 2

1. eigmis avataras

Smagu, kad warmshowers naudojatės. Aš kiek bandžiau Estijoje / Latvijoje tai man beveik visi atrašydavo, bet arba nebūdavo namie arba negalėdavo. Maža, bet fokusuota bendruomenė. O kalnai… joo… mąsčiau kad Jasper in Banf mes buvome liepos mėnesį ir naktį vietomis buvo +5.

1. Sirvydas avataras
      Sirvydas

Kol kas apsistojome pas du narius, abu kartus buvo labai gerai. Pirmas tai išvis – apgyvendino geriau nei viešbutyje, pasiėmė iš oro uosto, pasiūlė pagalbą surenkant dviračius (neprireikė :)), o ryte dar nuvežė į geresnę starto vietą, kad nereiktų Edmontono aplinkeliu minti.