Islandija

[-4; -1] dienos
Nors ir žinojom, kad Islandija gerokai pamažins mūsų santaupas ateinančiam pusmečiui be darbo, pasitaikius geriems bilietams į Kanadą su persėdimu Islandijoje, nusprendėm, kad gera atostogų pradžia – pusė darbo, dėl to lėktuvų keitimas užtruko tris paras.
Išsinuomavom kemperį ir per tris dienas nuvažiavom 1100 km, o pamatėm tik pačius pagrindinius – paradinius – Islandijos gražumynus.
Reikjavikas Velykų rytą

Pirmiausia Islandija nustebino mus pasitikdama saulėta diena. Net vietiniai džiaugėsi tokiu retu reiškiniu. Antrą kartą buvom nustebinti supratę, kad Islandijos vėjai net gražią ir saulėtą dieną gali padaryti stingdančia ir nemalonia. Vėjas toks, kad sunku įkvėpti, einant reikia gerai įsiręžti, o svarbiausia – kas kartą atidarant automobilio duris patikrinti vėjo kryptį ir stipriai jas laikyti. Sako, nuplėštos durys čia toks dažnas reiškinys, kad Islandijos draudimo kompanijos nebeatlygina žalos tokiu atveju nuomos bendrovėms.

Gražusis geizeris
Nebūsim pirmi taip pasakę, bet Islandijoje pasijauti kaip kitoje planetoje: ledynai, kalnai, kriokliai, geizeriai, lavos laukai – visko tiek daug ir taip nuostabiai gražu ir neįprasta akiai. Kadangi dar tik ankstyvas pavasaris, tai turistų minios pavyko išvengti. Stebėjomės, kaip vasarą visi telpa, nes aikštelės ir kavinės net ir prie labiausiai lankomų objektų nėra pritaikytos didelėms masėms.
Gulfoss krioklys
Neskaitant Islandijos vaizdų atradimų, buvo ir kitokių pirmų kartų. Pirmą kartą gyvenome kemperyje. Dėl to pirmą kartą nakvojome lauke (automobilyje) esant neigiamai temperatūrai. Dėl to atradome, kad pūkinė striukė užvilkta ant kojų šildo geriau nei merino vilnos kojinės. Šituo žadam pasinaudoti ir Kanadoje, nes jau supratom, kad mūsų turimi miegmaišiai ne tokie ir šilti laukiantiems orams =) Taip pat pirmą kartą gyvenime bevažiuojant baigėsi kuras (likus 11km iki degalinės, nors pagal automobilio kompą galėjom važiuoti dar 80 km). Pasisekė, kad nuriedėjom iki kelių trobų, o draugiškas ūkininkas turėjo užsilikusį kanistrą benzino.
Tiesiog paprasta vietelė nakvynei
Kadangi turėjome nedaug laiko, tai daugiausiai važiavome jų pagrindiniu keliu užsukdami tai ten, tai šen, tačiau vis svarstėme kokių grožių pamatytume pasukę labiau į  salos vidų, toliau nuo pagrindinio turistų srauto. Teks grįžti ir patikrinti =)
Jokulsarlon lagūna

Daugiau Islandijos nuotraukų yra albume žemiau.

Įrašo “Islandija” komentarų : 1

1. Eigminas avataras
    Eigminas

Jėė, pirmosios naujienos iš kelionės! Nuostabios nuotraukos, širdis dainuoja žiūrint į gamtos vaizdus, net atsidusau giliai 😀