Vėjas geradėjas. Manchester Beach – Samuel P. Taylor State Park

52-53 dienos

Tik pravėrus plyšį palapinėje ryte, matėsi, kad šiandien bus gera diena. Dangus giedras iš pat ryto, jokio rūko. Atsisveikiname su Allie ir Sean iš Ilinojaus, su kuriais kartu keliavome jau keletą dienų,  ir leidžiamės į kelią.

Kelias eina per uolas aukštyn žemyn, kaip jau įprasta paskutinėmis dienomis, bet šiandien turim neblogą vėją į nugarą. Kartais įkalnėse atrodo, kad galiu nustoti minti ir vis tiek neriedėsiu atgal. Šito laukėm nuo pat Kolumbijos upės slėnio, kai tokį stiprų vėją turėjom į veidą. Į savo nusižiūrėtą parką atvykstam apie antrą valandą – kaip ir ankstoka statyti palapinę. Suvalgom pietus ir galvojam, ką daryti. Toma ragina minti toliau, dar 40 km iki kito parko su pigia stovyklaviete. Negi atsisakysi?

Įprasta kelio atkarpa

Kita dalis kelio tiesiog stulbinanti. Lekiame keliu palei pat vandenyną, aukštai ant stačių uolų. Vaizdai pasakiški – vandenynas, besisukiojantis ir kalnuotas kelias, paplūdimiai ir uolos vandeny.   Vietomis nėra jokio apsauginio borto – lekiant žemyn į posūkį abu galvojame, kad nutrūkus stabdžių trosui, būtų linksma. Posūkiuose dažnai į vėją atsisukame šonu ir reikia saugotis staigių gūsių. Vieną iš nusileidimų labai norėjau nufilmuoti, bet stovint ir bekrapštant fotiką, gūsis vos neišverčia su visu dviračiu. Suprantu, kad nieko gero čia nebus ir apsiriboju nuotraukomis.

Kelias žvelgiant atgal

Po 110 kilometrų ir 1 000 metrų suminio sukilimo, atvykstame į stovyklavietę ir atsidarome užsitarnauto alaus. Alų geriame retai, bet šis atliko po vakar poilsio dienos ir vežiau jį visą dieną – vertėjo.

Kitą dieną vaizdai visiškai pasikeičia – važiuojame palei ganyklas, fermas ir sunku patikėti, kad vandenynas va už anos kalvelės. Jo nebematysime iki pat San Francisko. Jaučiasi, kad artėjame prie didmiesčio – daug dviratininkų, išlindusių prasilėkti šeštadienį, daug turistų su mašinomis. Stovyklavietėje hiker/biker zona pilna dviratininkų iš San Francisko, kurie atmynė savaitgaliui su viena nakvyne. Su vienu iš jų susipažįstame ir jis pasiūlo apsistoti kitą naktį pas jį mieste. Nuo pirmadienio turime sutarę nakvynę per warmshowers, tad šis pasiūlymas vilioja į miestą įvažiuoti diena anksčiau. Labai gali būti, kad taip ir padarysime, vadinasi, į San Franciską įriedėsime jau rytoj!

Kelias per ganyklas, bet nuokalnės ir įkalnės niekur nedingsta